[Tutorial] Crearea unei incaperi simple

    Distribuiţi
    avatar
    Don_Robert
    Administratori
    Administratori

    Mesaje : 447
    Data de inscriere : 16/10/2009
    Varsta : 27
    Localizare : Bacau

    [Tutorial] Crearea unei incaperi simple

    Mesaj  Don_Robert la data de Sam Iul 02, 2011 4:13 am

    Pentru a parcurge acest tutorial, trebuie sa aveti Valve Hammer Editor configurat pentru CS 1.6.

    1. Creati un nou fisier .RMF
    Selectati din stanga sus: File > New

    2. Inainte de a incepe constructia:
    - alegeti-va textura curenta in meniul din dreapta sus:

    - dati un click pe fereastra perspectivei "camera", apoi selectati de sus View > 3D Textured Polygons pentru a va da seama mai usor ce textura folositi
    - setati Zoom-ul cu ajutorul scroll-ului si Unitatea de Lungime (raportul patratele / obiect) cu ajutorul tastelor "]" si "[", pe care le puteti modifica si pe parcurs

    3. Cu ajutorul uneltei Block proiectati un bloc, iar apoi apasati click-dreapta -> Create Object
    4. Construiti un bloc de dimensiuni mai mici, in interiorul celui initial, folosit doar pentru al grava pe cel dintai, facandu-l gol pe dinauntru. Selectati-l pe cel mai mic, apasati click-dreapta -> Carve(scobire), apoi stergeti-l cu ajutorul tastei Delete.

    5. Texturati interiorul cu ajutorul aplicatiei "Toggle Texture" (cubul multi-color aflat in meniul din stanga)

    6. Cu ajutorul uneltei Entity amplasati 2 entitati: "light" si "trigger_camera", recomandat in centru, sub acoperis

    7. In locul de spawn amplasati entitatea "info_player_start"

    8. Selectati File -> Run, setati toti parametrii la Normal, bifati "Don`t run the game" si apasati Ok

    9. Intrati in joc si testati harta

      Acum este: Lun Ian 21, 2019 10:39 pm